Nuffnang Top

Tuesday, August 25, 2009

FISE Motivational Camp @ Sungai Tua 15hb-16hb Ogos 2009

Event ni dah lama lepas tapi aku baru nak buat entri ni. huhu. 15hb-16hb Ogos hari tu FISE buat Motivational Camp untuk student. Bes jugak lah. mungkin sebab ada Puan Ruzi dan Puan Pija. Port pon biasa jek. Air sungai paras buku lali je. adoi.


DAY 1:

Ada aktiviti ice breaking. Seronok jugak sebab ada banyak aktiviti untuk kenal sesama participant. Ice breaking lah yang aku tunggu. Nak tau nama2 cik adik participant semua. huhu. Lepas tuu cam biasalah, ada pembahagian group. Paling kelakar ada satu game ni di mana participant di beri satu nama, lepas tu participant kena cari asal usul mereka di mana participant lain mungkin mempunyai nama keluarga yang sama. Yang kelakar nama-nama family tersebut seperti, Jakun bin Asli, Bogek bin Bujal dan macam-macam lagi. haha. Malam pulak ada sesi motivasi oleh En. Said. Bes jugak sebab dia ada ajar sessi mencari energi anda. Lepas tuu pkul 12 tengah malam ada nightwalk masuk hutan. Memang terbaik !














DAY 2:


Ada treasure hunt dekat area-area resort. Task-task tidak begitu mencabar (padahal aku team last) menyebabkan traffic jam berlaku di beberapa checkpoint. Last sekali ada closing ceremony yg di sampaikan oleh En Adam dan prize giving ceremony.












Overall, event ni bes laa cuma port tak berapa nak menarik. Ok lah tuu. Dengan kehadiran rakan-rakan dan lecturer dapat memeriahkan lagi suasana event tersebut.





p/s: Lepas ni rakan-rakan seangkatan ramai yang pergi LI. Tak dapat nak buat aktiviti bersama-sama lg. huhu.

4 comments:

Anonymous said...

haha...muka tepung sangat menarik..=) dh lma xjoin aktiviti cmnih..ish2

coffeeaddict said...

hahaha funny je kump sepan bob tu. ;D
best la lame dah tinggalkan program2 fun camni. rasa makin tua (padahal umur baru 20.wakaka~)

top_ace7 said...

masa student life ni lah kita kena enjoy buat event2 macam ni. nanti dah working life dah tak berpeluang dah :)

coffeeaddict said...

betul tu!;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...