Nuffnang Top

Friday, September 18, 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri..

Ramadhan kian berlalu. Satu kesedihan. Syawal Hampir menjelang. Sebelum terlambat, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin. Salah dan silap harap di ampuni. Kita hanya manusia biasa yang sering melakukan kesilapan. Saya selalu membuat azam baru selepas raya. Tak tau kenapa. Feel dia lain sikit. Harap-harap azam tahun ni berkesan. Amin.







p/s: Teringat zaman kecik-kecik dulu :)

2 comments:

azLina z. said...

Tu la tu. Aku pun ada jugak buat azam baru untuk raya ni. Tapi selalunya memang tak jadi lah. Hahha.

Acid, aku tak berjaya tak login FB hari ni. Tarikan magnet kuat sangat. Lagi pulak kat kampung ada internet. Darn.

top_ace7 said...

yang penting niat tuu ina. kalau ko dah ada niat tuu pon dah cukup bagus. perlaksanaan tuu, lu fikir laa sendiri. hahaha.

takpe. aku pon sama. nak wat camne. dah biasa sgt melekat ngn fb kan. kalo dapat elak laptop pon. handphone still bleh access facebook. keh3.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...