Nuffnang Top

Saturday, January 29, 2011

Family Trip To Cameron Highlands 16 December 2010

Salam semua. Okay. Sungguh lama tak update blog. Sibuk dengan kerja sekarang. Balik memang dah penat. Online pun main Facebook dengan Twitter je. Dulu ada gak masa nak menulis masa tengah kerja tapi sekarang memang takde masa. Semua dah nampak aku dah boleh buat banyak benda, lepas tu semua kerja nak pass kat aku. Shit.

Okay. Lets get it over with. This is our first family trip yang melibatkan big family. Ada keluarga Pak Lang, Keluarga aku dan Keluarga Achik. Nenek kitorang pon follow sekali. Pergh. Perjalanan jauh tak henggat punya. Aku rasa adalah dalam 5 jam. Dah macam nak pergi Kelantan nampaknya. Tu 1st time aku rasa betul-betul challenging driving. Takde apa sangat dekat Cameron Highlands sebenarnya. Tapi aku betul-betul tertarik dengan scenery dia. Sangat hijau dan berkabus. Malam-malam aku suka keluar apartment dan lepak sorang-sorang dekat area apartment tu. View sangat cantik sebab dia atas bukit.

Aku rasa badan aku naik menggila masa dekat sana. Kenapa? Sebab suhu kat sana sangat sejuk, menggalakkan pemakanan yang tegar dan selepas makan adalah best untuk mengaplikasikan aktiviti tidur. Serious heaven. Hahahaha.











p/s: If you look like your passport picture, you probably need a trip.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...