Nuffnang Top

Wednesday, May 6, 2009

Jalan - Jalan Cari Makan

Selasa 5 Mei, Rakan ku menjemput ku untuk bermain futsal di PJ bersama rakan2 beliau yang tidak ku kenali. Rase di hati memang malas nak pergi, akan tetapi beliau mengatakan bahawa main futsal secara percuma tanpa bayaran anda hanya perlu membawa diri, tanpa segan silu dan sepantas pepayaman aku terus bersiap pergi ke sana.


Selepas penat menendang, perut pon dah lapar, tekak perlukan cecair minuman isotonik maka kami memulakan perjalanan untuk mencari kedai makan sehingga sesat ke arah bangsar. Maka rakan ku memberi cadangan untuk bersantap di Restoran Murni SS2 PJ. Mantap katenye. Sampai sahaja di sana, punyalah ramai manusia yg ingin menjamu selera (awek pon ramai. yes !). Nasib baik kitorang dapat meja. Lalu aku order menu yang tidak pernah aku order selama aku makan di restoran sejak kecik iaitu nasi goreng ketam dan ribena laici. LOL.

Nasi Goreng Ketam + Ribena Laici


Nasi Goreng Ketam




Roti Hawaii


Roti ni cam style murtabak tapi dalam roti ni ade hot dog, nenas, ayam dan entah ape-ape lagi die sumbat dalam roti ni tah. Dah macam pizza hut hawaiian delight dah aku tengok.

Makanan kat sini walaupun namanya aneh akan tetapi rasanye, perrgghhh, memang layan katenye. harga pon layan. aku habis RM19. Nasi gorang ketam RM15 dan air ribena laici RM4.

Tapi memang berbaloi beb gua cakap kat lu. Fine food even if it cost u high, it is worth every ringgit you spent on it :D

3 comments:

AZ said...

RM15 utk nasi goreng ???!!! ribena laici RM4 ??!!
pehhh. kaya lah owner murni tu.

top_ace7 said...

ina :) tapi byk gle ouh makanan dan minuman die. tak habis aku makan. even secret recipe kat sebelah die tuu pon tak laku. haha.

Anonymous said...

wow katne ni? sedap nyeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...