Nuffnang Top

Sunday, August 2, 2009

H1N1 Threat !

haih. simptom ni makin berleluasa pulak. rasa takot pun ada. kat kolej aku pun dah ada kes (haih~). ramai orang dah mula memakai topeng muka untuk mencegah benda ini. tapi bg pandangan aku, sepatutnya topeng ini patut di pakai oleh orang-orang yang tidak sihat bagi mencegah daripada jangkitan dari demam mereka. lagi-lagi yang kena suspek. kalau kita pakai pun tetapi orang yang di suspek tak memakai mask tersebut rasanya tak ada guna jugak. tapi yang penting atas kesedaran diri masing-masing juga. kalo sesiapa yang rasa tak sihat, teruslah pergi periksa kat hospital dan cek darah. yang ok tuu ambil langkah berjaga-jaga. banyak berdoa kepada Allah mintak di elakkan daripada penyakit-penyakit tak elok ini. Amin.


nice one !



p/s: batuk dan bersin tuu lain kali tutup mulut okay !

5 comments:

cik liena said...

pict tuh kachak
hahaha

top_ace7 said...

ye. saya tau saya kachak.

zatil said...

saya tak sihat dan saya pakai mask! yay! ;)

top_ace7 said...

lah. sian awak. semoga cepat sembuh. ni saya plak selsema. haih~

zatil said...

tinggal batuk je. demam da ok aritu. get well soon, jgn lupe makan ubat;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...