Nuffnang Top

Friday, November 26, 2010

Kenapa Wanita Tidak Suka Bola Sepak?


Tak ramai wanita atau adik maniss yang suka menonton atau menyukai sukan bola sepak. Ada juga rakan-rakan aku suka bola sepak akan tetapi kebanyakannya hanya suka kerana pemain bola sepak yang berbadan sasa atau tegap macam aku. Okay. Aku tak berapa tegap. Sedikit cuma. Mereka suka melihat Cristiano Ronaldo, Kaka dan player-player yang handsome sahaja lah senang cerita.








Akan tetapi bila di tunjukkan gambar mengenai player-player di bawah ini:






Haram seorang pun tak kenal. Atas ni adalah Asamoah Gyan dan Adrei Arshavin ye adik maniss sekalian.

Okay. Masih tidak percaya kenapa wanita tidak suka menonton bola sepak? Di bawah ini adalah hujah kukuh untuk membuktikan hipotesis saya. Saksikan.

Amacam? Mantop? Percaya sekarang? Masih tidak percaya? Lu pikirlah sendiri.







p/s: Jika anda tidak berminat dengan bola sepak, adalah lebih baik jika anda tidak ikut kawan lelaki atau boyfriend anda menonton perlawanan bola sepak kerana ianya akan mengganggu konsentrasi mereka. Dan ya, anda pasti kebosanan.

10 comments:

Anonymous said...

ehem, saya minat gak bola sepak. arshavin kenal la. haha!

yg peliknye, bila kita minat bola, nak ikot pergi tgk same, npe ade yg xkasi folow? hoho! :P

liela said...

hey..saya suka tgk main bola
tp bukan tgk yg hensom2 saja..ronaldo?bekam?kaka? semua saya x pandang.. pandang liverpool2 sahaja..
sekian hujah saya

top_ace7 said...

shida: sebab biasanya perempuan akan tanya pelbagai soalan mengenai bola dan akan mengganggu konsentrasi kaum adam menonton bola.

top_ace7 said...

liela: liverpool masih lagi di luar golongan top 4. sekian hujah saya.

liela said...

baju merah baju merah
dua dua team baju merah
walaupun x masuk top 4
kesetiaan itu sungguh penting


sekian sahaja pantun 4 karat saya

top_ace7 said...

yeah. betul tuu. daripada jadi penyokong lalang. suka mana yg menang saja. bagus bha ko.

Aka-chan said...

acid buat la post kenapa lelaki suka bola sepak !! :)

top_ace7 said...

hahaha. Okay. Kalau saya jumpa bahan, nanti ada masa free saya update lagi ye hidayah.

Anonymous said...

acid! ianya same je jika kaum hawa keluar bersama adam, pergi shopping mall. mesti byk tanya gak. tuh hape, ni hape. =p xgitu? Hahah. =)

top_ace7 said...

ye saya tau. tapi topik kali ini ialah tentang bola sepak. stick with the topic shida ! hahahaha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...