Nuffnang Top

Thursday, November 11, 2010

Aksi Berahi Pasangan Suami Isteri

Berikut adalah aksi berahi sepasang suami isteri yang sedang mencuri produk tenusu di sebuah kedai runcit. Aku tak faham lah diorang ni. Desperate sangat ke sampai nak curi depan-depan tauke kedai tuu. Yang tauke ni pon, tak kan tak suspek mamat ni macam lain macam je, tercegat kat tempat yang sama, lepas tuu shuffle-shuffle di situ. Siapalah yang beruntung minum susu yang telah di k_ngk_ng oleh itu makcik. Nyum2. Hahahahahaha.





p/s: Harta dunia tidak boleh di bawa sampai ke mati. Bekal amalan baik boleh di bawa sampai di Akhirat sana.

3 comments:

azLina z. said...

Kau pernah tengok video satu keluarga mencuri kat al-ikhsan ? Lagi cam haram. Sampai dah nak kosong rack baju kat situ.

Ili Nadhrah said...

tak kene tangkap ke ? macamana tah dia leh sorook bawah kain. ada tempat sangkut ke ? -__-''

top_ace7 said...

Ina: Ada dengar tapi belum tengok lagi. Nanti aku cari. Tapi yang ni daring kot. Depan2 amoi tuu dia buat camni. Desperate sangat kot.

Ili: Tau takpe. Kain dalam alaf baru ni. Hahahaha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...