Nuffnang Top

Friday, August 14, 2009

Terkilan..

Al-Fatihah untuk ketua kumpulan nasyid Rabbani, Asri Ibrahim, 40, yang meninggal dunia di Hospital Pantai, di sini, kira-kira jam 11 pagi tadi kerana sakit jantung. Semoga roh Allahyarham di cucuri rahmat dan di tempatkan bersama orang-orang yang beriman di sisi Allah.

Terkilan? mungkin sebab Arwah adalah sebuah ikon nasyid, menyebar dakwah. tapi orang sibuk menangisi permergian MJ. kecoh sana. kecoh sini. too much exposure i think. masa pemergian ikon dakwah orang tak hirau pulak. tapi rasa sedih pula hari ini. macam tak sangka arwah dah tiada.




p/s: Sedih tengok berita TV3 tadi. Semoga Rabbani tetap teguh walau ketiadaan arwah.

5 comments:

f A i said...

Al-Fatihah...

cik liena said...

kurg exposure
yang tak ptt yang sibuk di sanjung

zatil said...

alfatihah.

azLina z. said...

Tu la kan. Aku pun baru je tau ni. Kalau kematian berkaitan pendakwah Islam memang takde sape yang berminat nak hebahkan.

Takpe lah yang penting kita doakan roh beliau ditempatkan di kalangan mereka yang beriman.

Al-Fatihah.

::Mish ShaZz:: said...

doakan allahyarham dicucuri rahmat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...