Nuffnang Top

Friday, May 25, 2012

Kenali Puak LRT


Puak Neutral

Puak-puak ni biasanya suka berdiri dan pandang tingkap. Mengelamun sampai tiba di destinasi.

Puak Ignorant Bastards

Puak ni yang paling di benci dan minta kaki. Selalu duduk tak hiraukan orang tua dan perempuan mengandung walau di depan mata. Yang paling minta lutut ialah di mana mereka meletakkan beg di tempat duduk sebelah semasa LRT penuh dengan penumpang.

Puak Smartphone dan Tab

Puak advance masa kini, baca paper dalam device. Ataupun main Angry Birds sambil berdiri. Aktiviti ini akan membuat anda leka dan tau-tau je dah sampai stesen yang di tuju.

Puak PATI

Selalu wujud di stesen Central Market, Masjid Jamek dan Kelana Jaya. Jarang memakai deodorant. Bila petang harus berjaga2 kerana bau sangat mengasyikkan. Kadang2 pandang perempuan macam nak rogol sahaja. Sembang kuat-kuat rasa seperti duduk di negara sendiri.

Puak Pervert Sangap Gesel

Akan wujud pada waktu puncak pagi dan petang. Dahagakan geselan di bahagian belakang, ibarat magnet utara dan selatan, akan melekat sahaja walau LRT tak penuh. Ada kes gesel sampai basah, tapi perempuan tu bangang sangat pergi biar, dah keluar baru nak report. Memang halalan toyyiban je lah.

Puak Mini Skirt

Yang ni abiang suka. Lagi-lagi bila mereka tidak silang kaki. Memang dah macam terowong Genting Sempah. Pagi-pagi cuci mata untuk jadikan motivasi pergi ke kerja.

Puak Gebang Talk Cock Only

Puak ni sangat poyo. Cakap kat phone pun nak menjerit. "Ohh. LRT today having delay again lah! I will sue the LRT Management!". Ya ya ya. Talk cock only. Don't try to be a hero when you're not even dare to even complain about it face to face with the management.

Puak Hipster Sekolah

Puak-puak ni sekarang cakap english macam kat United States. Slang bajet European and American. Sembang pun pasal High School konon, prom night, bachelor party bagai. Abiang dulu sembang guna bahasa baku. Selalu membincangkan pasal kokurikulum hari sabtu dan khemah ibadah.



p/s: Mohon projek gebang billion-billion LRT tu implement cepat sedikit. More public transport and less car. Less polution.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...